Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

Πώς θα βγάλετε χρήματα βλέποντας διαφημίσεις!

Το http://bux.to/?r=takotime είναι ενα διαφημιστικό site που σας πληρώνει για να βλέπετε τα websites που διαφημίζονται σε αυτό! Απλά κάνετε κλικ σε μια διαφήμιση, περιμένετε 30 δευτερόλεπτα και κερδίζετε χρήματα. Επιπλέον κερδίζετε χρήματα για τα κλικς που κάνουν όσοι συστήθηκαν απο εσάς στο bux.to!

Παράδειγμα

Κάνετε εσείς 10 κλικ την ημέρα απο αυτό κερδίζετε 0.10$

20 άτομα που έχετε συστήσει κάνουν 10 κλικ την ημέρα, απο αυτό κερδίζετε 2.00$

Δηλαδή την ημέρα κερδίζετε 2.10$ ή αλλιώς 63$ το μήνα κάνοντας κλικ και προτείνοντας το bux.to στους φίλους ή επισκέπτες της σελίδας σας!

Άν τώρα συστήσετε περισσότερους απο 20 τα κέρδη πολλαπλασιάζονται!

Στο Mystats μπορείτε να δείτε τα κέρδη σας και άλλες πληροφορίες όπως τα άτομα που έχετε συστήσει

Πατάμε στο Surf Ads για να εμφανιστεί ο κατάλογος με τις ενεργές διαφημίσεις, πατάμε μια φορά την κάθε μία (εμφανίζονται καινούριες κάθε μέρα) και περιμένουμε 30 δευτερόλεπτα στην κάθε σελίδα που εμφανίζεται, μόλις εμφανιστεί το ν ο λογαριασμός μας έχει πιστωθεί και μπορούμε να κλέισουμε την σελίδα.

Όταν φτάσετε τα 10$ ή παραπάνω μπορείτε να πληρωθείτε.Κάνοντας μερικά κλικ την ημέρα και κυρίως προτείνοντας το site σε άλλους, υπάρχει μεγάλη δυνατότητα κέρδους.

Καλή σας επιτυχία για όποιον το δοκιμάσει ελπίζω μέσω εμένα που το προτείνω να το δοκιμάσετε και να πετύχετε βγάζοντας χρήματα ,εγώ το έχω αρχίσει από χθές και είμαι αρκετά ικανοποιημένος σε σχέση με τα τόσα άλλα προγράμματα του ίδιου είδους που έχω δει στο internet να αυτοδιαφημίζοντε αυτό είναι ένα από τα καλύτερα γι αυτό και είμαι πολύ προσεχτικός στο blog αυτό για το τι να προτείνω στους υπόλοιπους.Καλή τύχη και καλά κέρδη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: